|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 99TDH
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
99TDH
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Teorie a didaktika sportovních her
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 15
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
KTV/9TDSH
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seznámit studenta se základy techniky, metodiky a možnými aplikacemi průpravných a herních cvičení u školní TV ve fotbale, basketbale, volejbale a házené.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočtové požadavky: aktivní účast ve výuce, hodnocení úrovně osvojení vybraných HČJ (hodnoceno testy, které budou zveřejněny při zahájení výuky) a herního výkonu v utkání + rozhodování utkání. Písemný test z pravidel, teorie a didaktiky fotbalu. Zkušební požadavky: Zápočtové požadavky budou plněny průběžně, ve zkouškovém období možnost max. 3 termínů.
|
Obsah
|
1. Softtenis - základy techniky a metodiky, aplikace průpravných a herních cvičení do školní TV. 2. Tenis - základy techniky a metodiky, aplikace průpravných a herních cvičení do školní TV. 3. Badminton - základy techniky a metodiky, aplikace průpravných a herních cvičení do školní TV. 4. Stolní tenis - základy techniky a metodiky, aplikace průpravných a herních cvičení do školní TV. 5. Squash - základy techniky a metodiky, aplikace průpravných a herních cvičení do školní TV.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Mendrek Tomasz. Badminton. 2003.
-
Doporučená:
Süss V., Matušková P. Squash. Grada Publishing, 2003.
-
Doporučená:
Hýbner, Jaroslav. Stolní tenis : technika úderů, taktika hry, příprava mládeže. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0306-8.
-
Doporučená:
Jankovský, Jiří. Tenis : nácvik úderů, taktika hry, stavba a údržba kurtu. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0169-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
základní úroveň herních činností jednotlivce v jednotlivých sportovních hrách, dále pak znalost základních pravidel daných sportovních her |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student užívá teoretických znalostí z individuálních sportů pro jejich praktickou realizaci. Používá vhodná průpravná a herní cvičení ve školní TV, pro nácvik a procvičování dovedností potřebných u těchto sportů |
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|