|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 9LVK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
9LVK
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Letní výcvikový kurz
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Praktická
|
Forma zakončení
|
Praktická
|
Rozsah hodin
|
Seminář
35
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 3
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Představit studentům pohybové činnosti, které je možné provozovat v letní přírodě. Uvést studenty do problematiky výchovy prožitkem a problematiky řešení krizových situací při venkovních pohybových aktivitách v rámci letních výcvikových kurzů a školních výletů studentů základních a středních škol.
|
Požadavky na studenta
|
aktivní účast na celém kurzu, absolvování závodu v orientačním běhu v čase do 90 minut, bike scorelaufu a putování v plném rozsahu
|
Obsah
|
Interakce, kooperace, hry v letní přírodě. Horolezectví, nízká a vysoká lana. Cykloturistika, turistika, kulturně poznávací činnost. Orientace v terénu, orientační běh. Tábornické dovednosti. Sportovní hry.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Moser, František. Pěší turistika. 2., dopln. vyd. Praha : Olympia, 1986.
-
Doporučená:
Ondřej, O. a kol. Rekreační sporty I. a II. Praha, 1988.
-
Doporučená:
Vosátka, Mirko. Tábornická encyklopedie. 1. vyd. Praha : MF, 1985.
-
Doporučená:
Nejedlý, Petr; Harmach, Jaromír; Schlanger, Jiří. Táborové paragrafy : Prázdninové tábory. 1. vyd. Praha : Práce, 1993. ISBN 80-208-0267-3.
-
Doporučená:
Sýkora, Bohuslav. Turistika a sporty v přírodě : Teorie a didaktika : Celost. vysokošk. učebnice pro posl. stud. oboru tělesná vých. a sport. 1. vyd. Praha : SPN, 1986.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na exkurzi [reálný počet hodin - max. 8h/den]
|
50
|
Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
|
4
|
Celkem
|
54
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
dobrá fyzická a psychická kondice, základní orientace v terénu, základní pohybové dovednosti související s pobytem a pohybovými činnostmi v letní přírodě |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student vymezuje základní pojmy z oblasti turistiky, cykloturistiky, pobytu a pohybu v přírodě a prakticky je aplikuje |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s demonstrací, |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Řešení problémů, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
|
|
|
|