|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 9MSZČ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
9MSZČ
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Metodika zájmové a rekreační TV a sportu
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KTV/CMSZČ
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seznámit účastníky kurzu s teoretickými východisky a praktickými dovednostmi z oblasti metodiky pohybových her a rekreačního sportu.
|
Požadavky na studenta
|
zpracování seminární práce na zadané téma
|
Obsah
|
1. Vytvoření zásobníku pohybových a netradičních her a jejich použití s ohledem ne věkovou skupinu svěřenců.
2. Základy metodických postupů při nácviku herních činností jednotlivce ve sportovních a netradičních hrách.
3. Psychofyziologické aspekty pohybové aktivity člověka.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Dvořáková, Hana. Didaktika tělesné výchovy nejmenších dětí. Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007. ISBN 978-80-7290-298-9.
-
Doporučená:
Dvořáková, Hana. Didaktika TV dětí s hendikepy.
-
Doporučená:
HRČKA, J. - DRDÁCKÁ, B. Rekreačná a telesná vychova a šport. Bratislava: SPN, 1992.
-
Doporučená:
Choutka, Miroslav. Sportovní hry. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1975.
-
Doporučená:
Stibitz, František. Sportovní hry. VII., Malá encyklopedie sportovních her. Praha : SPN, 1958.
-
Doporučená:
Frömel, Karel. Úvod do didaktiky TV. Olomouc : Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 1987.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|