|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 9PH
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
9PH
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Pohybové hry
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Sdělit studentovi organizaci, bezpečnost, metodických postup při řízení PH. Seznámit s volbou PH podle jednotlivých částí vyučovací jednotky. Charakterizovat vliv PH na rozvoj pohybových schopností. Informovat o průpravných PH vhodných pro sportovní hry. Seznámit s psychomotorickými hrami a s možnostmi aplikace PH ve městě a na vesnici.
|
Požadavky na studenta
|
1. Znalost přednášené teorie her.
2. Praktické zvládnutí základních herních dovedností ve vybraných hrách.
|
Obsah
|
1. Organizace, bezpečnost, metodický postup při řízení PH. 2. PH v jednotlivých částech vyučovací jednotky. 3. PH na rozvoj pohybových schopností. 4. Průpravné PH pro sportovní hry. 5. Psychomotorické hry. 6. PH ve městě a na vsi.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Mužík, V. a Nováček, V. Nehrajeme jen vybíjenou. Olomouc: 1993.
-
Doporučená:
Rubáš, K. Pohybové hry. Plzeň : Vydavatelství Západočeské univerzity, 1997. ISBN 80-7082-371-2.
-
Doporučená:
Pohybové hry. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateĺstvo, 1979.
-
Doporučená:
Mazal, F. Pohybové pohádky předškoláků. Olomouc: 1994.
-
Doporučená:
Chour, Jiří. Receptář her : náměty a návody pro vedoucí dětí a mládeže. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-388-9.
-
Doporučená:
ZAPLETAL, M. Velká encyklopedie her 1-4. Praha: Olympia, 1987.
-
Doporučená:
Hrkal, Jan. Zlatý fond her. [Díl] II. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-153-3.
-
Doporučená:
Fosterová, R., Hantingerová, K. 85 her pro zlepšení kondice dětí. Praha: portál, 1997.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
52
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
135
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
odpovídající zdravotní a pohybové předpoklady |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student používá prohloubených teoretických znalostí při organizaci pohybových her v různých podmínkách. Vytváří si zásobních PH zaměřených na specifický obsah |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
|
|
|
|