|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / 9RMS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
9RMS
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Herní rozvoj motorických schopností
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KTV/CRMS
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seznámit studenta s jeho aktuálním stavem motorických schopností. Představit možnosti rozvoje schopností prostřednictvím her, soutěžních forem, využití nářadí či náčiní. Seznámit s prostředky kolektivního, skupinového nebo individuálního rozvoje kondičních a koordinačních schopností. Charakterizovat i prakticky představit cvičení na stanovištích, kruhový provoz a překážkové dráhy.
|
Požadavky na studenta
|
Seminární práce,výstupy, závěrečný test teoretických znalostí
|
Obsah
|
1. Zjišťování aktuálního stavu motorických schopností. 2. Možnosti rozvoje schopností hrou i soutěživou formou-v tradičním i netradičním prostředí. 3. Možnosti rozvoje schopností hrou i soutěživou formou za pomoci nářadí a náčiní. 4. Rozvoj kondičních i koordinačních schopností (kolektivně, skupinově, individuálně). 5. Cvičení na stanovištích, kruhový provoz. 6. Překážkové dráhy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student vstupuje do předmětu s teoretickými znalostmi a praktickými dovednostmi z her, soutěžních forem, využití nářadí či náčiní, ovládá základní prostředky kolektivního, skupinového nebo individuálního rozvoje kondičních a koordinačních schopností. Student má tělesné a zdravotní předpoklady pro aktivní absolvování praktické výuky a praktických zápočtových požadavků |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student stavoví stav motorických schopností, aplikuju vhodnou aktivitu, především motivující herní formu, pro jejich rozvoj. Vymezí pojmy cvičení na stanovištích, kruhový provoz a překážkové dráhy a navrhne jejich vhodnou podobu pro předem stanovený cíl |
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|