|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / PPRA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
PPRA
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Projekty pohybově-rekreačních akcí
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
12
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
4 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti se seznámí s řízením projektu pohybově-rekreační akce jak v rovině teoretické, tak praktické. V rámci tohoto předmětu zrealizují naplánovaný projekt pohybově-rekreační akce pro veřejnost. Aplikují získané znalosti z projektového a personálního managementu a dále z oboru pedagogiky, psychologie a kinantropologie.
|
Požadavky na studenta
|
Vypracování seminární práce formou projektu, aktivní účast na projektu ostatních, organizování a zrealizování projektu vlastního, ústní zkouška z teoretických znalostí projektování.
|
Obsah
|
1. Typy projektů, teorie řízení projektů a přístupy k jejich řízení.
2. Životní cyklus projektu a projektového produktu. Legislativní náležitosti projektové činnosti.
3. Plánování projektu, případová studie.
4. Kontrola projektu.
5. Definice neurčitosti a rizika. Řízení rizik.
6. Realizace projektu.
7. Vyhodnocení projektu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Předmět má e-learningovou oporu v on-line systému google classroom
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Skalický, Jiří; Jermář, Milan; Svoboda, Jaroslav. Projektový management a potřebné kompetence. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2010. ISBN 978-80-7043-975-3.
-
Základní:
Doležal, Jan. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
-
Doporučená:
W.R.Duncan a kol. A Guide to the Project Management Body of Knowledge, PMI Four Campus.
-
Doporučená:
PMI. A Guide to the Project Management Body ofKnowledge.. PMI, Newtown, USA, 2012. ISBN 978-1-935589-67-9.
-
Doporučená:
Sodhi, J., Sodhi, P. IT Project Management Handbook, Management Concepts, Inc. 2002.
-
Doporučená:
Vymětal, J. Průvodce úspěšnou komunikací. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2614-4.
-
Doporučená:
Jiřincová,B., Miňhová, J. Psychologie práce v týmu (CD-ROM). Hradec Králové:Gaudeamus, 2012. ISBN 978-80-7435-192-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
60
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
|
50
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
30
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Účast na exkurzi [reálný počet hodin - max. 8h/den]
|
24
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
50
|
Celkem
|
321
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
aplikovat základní znalosti z oboru kinantropologie a rekreologie |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
aplikovat základní praktické dovednosti z oboru pedagogika a psychologie |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
aplikovat získané poznatky při řízení pohybově-rekreačních akcí určených pro různé typy cílových skupin |
naplánovat a vypracovat projekt pohybově-rekreační akce. Aktivně se účastní řízení takové akce |
připravit malý sportovní projekt k realizaci |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
je schopen aktivně se účastnit řízení projektu |
je schopen komunikovat v rámci projektového týmu i s dodavateli a uživateli projektu |
prezentace logického rámce malého sportovního projektu |
zorganizovat a zrealizovat malý sportovní projekt |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
práce v týmu, organizování projektového týmu, zrealizování projektu |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Ústní zkouška, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Výstupní projekt, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Projektová výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Řešení problémů, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová konzultace, |
Samostudium, |
Demonstrace dovedností, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|