|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AC
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AC
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Anglická konverzace pro pokročilé
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
3 / -
|
10 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
CJP/AC
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen studentům s pokročilou znalostí angličtiny. Cílem kurzu je naučit studenty komunikovat plynule, jazykově správně a aktivně používat moderní, aktuální slovní zásobu a frazeologii. Prostřednictvím diskusí a debat budou mít studenti příležitost rozvíjet svoji schopnost jasně se vyjadřovat, obhajovat svá stanoviska a vhodně reagovat na názory jiných.
|
Požadavky na studenta
|
Ativní účast na min. 70% konverzačních aktivitách.
Vypracování zadaných úkolů.
|
Obsah
|
Úvod do kurzu; Zkušenosti a zásady úspěšné konverzace.
Počasí a roční období; Příroda.
Vyjádření souhlasu a nesouhlasu; Přežití na pustém ostrově - aktivita.
Diskuze na kontroverzní téma: Sňatky gayů a rodičovství.
Slavní Češi; Zásady slušného chování napříč kulturami.
Diskuze na kontroverzní téma; Rodina a příbuzenstvo.
Vztahy a sňatky: role a očekávání.
Řízení auta; Používání mapy; Popis míst v zemi.
Bydlení;
Český vzdělávací systém; Univerzitní oddělení.
Diskuze na kontroverzní téma.
Český vládní systém; Diskuze o knihách a filmech.
Hodiny mohou zahrnovat i další témata, jako například aktuálně probíhající události.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
16
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
s jistotou ovládat všechny slovesné časy v prostém i průběhovém tvaru
správně používat modální slovesa
tvořit zjišťovací a doplňovací otázky včetně otázek na podmět
tvořit trpný rod
tvořit vztažné věty
tvořit podmínkové věty
ovládat časové a místní předložky a předložkové vazby
používat nepřímou řeč
stupňovat přídavná jména
používat běžná příslovce
správně používat členy
rozpoznat a používat běžná frázová slovesa
používat slovní zásobu při komunikaci v každodenních situacích
používat běžné konverzační fráze a obraty
zvolit vhodné jazykové prostředky pro vyjádření vlastních názorů a argumentů
používat správnou výslovnost a intonaci
|
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
vyjadřovat se plynule a srozumitelně o obecných konverzačních tématech
popsat své zážitky, pocity a dojmy
vyprávět souvisle příběh či děj
formulovat a zdůvodnit jasně své názory a postoje
zapojovat se vhodně do diskuze, pohotově reagovat a přispívat k interakci s ostatními |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
N/A |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
používat všechny běžné slovesné časy s větší jistotou
používat více ustálených slovních spojení - kolokací
používat pokročilejší spojovací výrazy - příslovce, předložky a spojky
rozpoznat a používat více frázových sloves
rozpoznat a používat idiomy
používat pokročilejší jazykové prostředky pro vyjádření názorů a argumentace
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
vyjadřovat se s větší jistotou o obecných, ale i kontroverzních tématech
zapojovat se sebejistěji do diskuzí
lépe obhajovat své názory
vhodně reagovat na názory ostatních |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
N/A |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
ústní zkouška |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
ústní zkouška |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
ústní zkouška |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Přednáška s diskusí, |
skupinové a individuální konverzace |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
skupinové a individuální konverzace |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
skupinové a individuální konverzace |
|
|
|
|